تست میدانی تانک‌های ایرانی با حضور وزیر دفاع/ شلیک گلوله در ۴ حالت ثابت و متحرک

تست میدانی تانک‌های ایرانی با حضور وزیر دفاع/ شلیک گلوله در ۴ حالت ثابت و متحرک

وزیر دفاع از تانک‌های نیرو‌های مسلح در میدان تست تیراندازی و آزمایش عملیاتی بازدید و در جریان اقدامات سازمان صنایع دفاع در خصوص بهینه سازی و ارتقای تانک‌های نیرو‌های مسلح قرار گرفت.

به نقل از خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ حاتمی پس از افتتاح کارخانه و خط تولید انبوه تایر خودرو‌های تاکتیکی و آفرود و همچنین افتتاح از خط بهینه سازی و ارتقاء توان عملیاتی تانک‌های نیرو‌های مسلح با حضور در میدان تست و سایت تیراندازی تانک ها، قدرت مانور و تیراندازی ۴ حالته تانک‌ها را مورد بازدید قرار داد.

وزیر دفاع در این بازدید اظهار داشت: صنعت دفاعی بومی کشور عزیزمان با بهره گیری از تجربه گرانسنگ ۸ سال دفاع مقدس توانسته است کلیه تجهیزات، ادوات و محصولات دفاعی و نظامی خود را با استفاده از علم و دانش بومی و بدون هیچگونه نیازی به بیرون از مرز‌ها و کمک کشور‌های بیگانه بهینه سازی کند.

امیر حاتمی تصریح کرد: با تکیه بر شعار ما میتوانیم توانسته ایم تمامی تانک‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش و سپاه را به کارآمد‌ترین تجهیزات و تسلیحات روز، مسلح و فرایند ارتقا و به روزرسانی در این تانک‌ها را به موفقیت به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف و راهبرد در صنعت دفاعی ارتقای توان و قدرت رزمی نیرو‌های مسلح در مقابل هر گونه تهدید احتمالی و تهدیدات آینده خواهد بود گفت: تحقق فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع است و امروز در تعامل تنگاتنگ با ارتش و سپاه قدرتمند و سرافراز می‌توانیم تمام نیاز‌های رزم زمینی ارتش و سپاه را برطرف نماییم.

گفتنی است وزیر دفاع در این میدان تست واقعی وضعیت اجرای عملیاتی تانک‌ها را در ۴ حالت – تانک و هدف ثابت، تانک ثابت و هدف متحرک، تانک متحرک و هدف ثابت و تانک و هدف متحرک، مشاهده کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: تست میدانی تانک‌های ایرانی حضور وزیر دفاع شلیک گلوله ۴ حالت ثابت متحرک
[ پنج شنبه 23 مرداد 1399 ] [ 21:16 ] [ فاتح ]
[ ]