تحلیلگر صهیونیست: هراس از حزب‌الله زندگی را در شمال اسرائیل فلج کرده است

تحلیلگر صهیونیست: هراس از حزب‌الله زندگی را در شمال اسرائیل فلج کرده است

بنا به اذعان یک تحلیلگر نظامی صهیونیست، هراس از حمله حزب‌الله زندگی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی را در روز‌های اخیر فلج کرده است.

به نقل از خبرنگاران جوان، یک تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد تل‌آویو نبرد هوشیاری را به جنبش حزب الله لبنان واگذار کرده است.

کانال عبری زبان «کان» به نقل از روی شارون می‌نویسد: ما نبرد هوشیاری را در مقابل حزب الله از دست دادیم. ارتش ما چهار روز کامل در حالت آماده باش جدی بود و زندگی در مناطق شمالی اسرائیل (در این مدت) فلج شده بود. سربازان ما یک گام به عقب رفته بودند تا در مرز‌های لبنان دیده نشوند. این در حالی بود که در آن سوی مرز‌ها شهروندان لبنانی آزادنه در رفت و آمد بودند.

تحلیلگران صهیونیست با اذعان به تداوم هراس در میان صهیونیست‌ها به رغم فروکش کردن تنش‌های مرزی روز گذشته، پیش بینی می‌کنند که در روز‌های آتی باید به انتظار حملات دیگری نشست.

گفتنی است، عصر روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی اشغالی را داشته‌اند که تلاش آن‌ها از سوی ارتش اسرائیل ناکام گذاشته شد. با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است.

تنش‌های میان جنبش حزب الله و رژیم صهیونیستی، در پی به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان این جنبش در سوریه در پی تجاوز هوایی جنگنده‌های اسرائیل بالا گرفته است.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: تحلیلگر صهیونیست هراس از حزب‌الله زندگی شمال اسرائیل فلجاذعان نیرو‌های حزب الله ارتش اسرائیل
[ سه شنبه 7 مرداد 1399 ] [ 21:10 ] [ فاتح ]
[ ]