امیر سرتیپ خرم طوسی مطرح کرد: رفع دغدغه مسکن کارکنان، اولویت بنیاد تعاون ارتش

امیر سرتیپ خرم طوسی مطرح کرد: رفع دغدغه مسکن کارکنان، اولویت بنیاد تعاون ارتش

رئیس بنیاد تعاون ارتش گفت: اولویت اول ما، اجرا و اتمام پروژه‌های مسکونی و تحویل به موقع آن‌ها به کارکنان سرافراز ارتش و رفع دغدغه مسکن این عزیزان می‌باشد.

‌به نقل از خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ رضا خرم طوسی رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز دوشنبه با حضور در مراسم افتتاح فروشگاه اتکای شهرک شهید بهشتی ارتش با اعلام اینکه اولویت اول ما، اجرا و اتمام پروژه‌های مسکونی و تحویل به موقع آن‌ها به کارکنان سرافراز ارتش و رفع دغدغه مسکن این عزیزان می‌باشد، افزود: چشم انداز ترسیم شده توسط بنیاد تعاون ارتش تا سال ۱۴۰۴، رفع دغدغه مسکن و خانه دار شدن کلیه کارکنان بالای ۱۴ سال سنوات خدمت در مدت زمان ۵ سال می‌باشد و جهت تحقق این برنامه، تلاش‌های فراوانی به عمل آمده و نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

او ادامه داد: ان شاء الله بتوانیم با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و همکاری و همدلی مضاعف، گام‌های بزرگی در جهت تامین مسکن کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران برداریم.

امیر خرم طوسی در ادامه گفت: دومین اولویت بنیاد تعاون ارتش، اجرای سرانه‌های استاندارد بهداشتی، درمانی، ورزشی، خدماتی، رفاهی و فضای سبز در کلیه مجتمع‌های مسکونی در حال ساخت ارتش در سراسر کشور می‌باشد.

او افزود: امروز در شهرک شهید بهشتی ارتش، شاهد بهره برداری از واحد جدید فروشگاه اتکا با همت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و مشارکت بخش خصوصی هستیم که قدم ارزشمندی در راستای ارائه خدمات بهتر فروشگاهی به شهروندان ساکن در این شهرک مسکونی می‌باشد.

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ خرم طوسی تعدادی از مجتمع‌های مسکونی تکمیل شده و در حال ساخت شهرک شهید بهشتی از جمله مجتمع مسکونی ۱۸۵ واحدی «باران یک» را مورد بازدید قرارداد و از نزدیک در جریان روند اجرایی امور عمرانی پروژه‌ها قرار گرفت و دستوراتی را نیز به منظور رفع مشکلات و موانع موجود صادر کرد.

گفتنی است فروشگاه مشارکتی اتکای شهرک شهید بهشتی ارتش در مساحت ۷۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و از امروز آماده ارائه خدمات فروشگاهی به بیش از ۷۰۰ خانوار ساکن در این شهرک می‌باشد.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر سرتیپ خرم طوسی رفع دغدغه مسکن کارکنان اولویت بنیاد تعاون ارتش
[ دو شنبه 12 خرداد 1399 ] [ 22:36 ] [ فاتح ]
[ ]