رئیس بیمارستان امام علی (ع)ارتش؛پذیرش بیش از۳۰۰ مبتلاو ۹۷ بستری کرونایی در بیمارستان امام علی ع ارتش

رئیس بیمارستان امام علی (ع)ارتش؛پذیرش بیش از۳۰۰ مبتلاو ۹۷ بستری کرونایی در بیمارستان امام علی ع ارتش

محسنی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر موارد مثبت ابتلا به کرونا و بیش از ۹۷ نفر مورد بستری در بیمارستان امام علی (ع) ارتش داشتیم.

به نقل از خبرنگاران جوان،  ساسان محسنی رئیس بیمارستان امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از کادر درمانی بیمارستان امام علی (ع) ارتش توسط گروه‌های جهادی خادمان راهیان نور استان آذربایجان شرقی گفت: بیمارستان امام علی (ع) از روز اول ابلاغ مبارزه با ویروس منحوس کرونا با اخذ آمادگی‌های لازم مانند تهیه لوازم بهداشتی، کادر درمان و دارو‌های مورد نیاز پای کار آمد.

او با اشاره به خدمات کادر درمان این بیمارستان گفت: کادر درمان ماموریت خود را برای مبارزه با این ویروس در راستای اطاعت از اوامر سلسله مراتب فرماندهی به موقع اجرا و مسئولیت خود را به خوبی انجام داد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) ارتش در خصوص پذیرش بیش از هزار نفر از بیماران مشکوک به کرونا در این بیمارستان نیز اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ نفر موارد مثبت و بیش از ۹۷ نفر مورد بستری داشتیم.

او همچنین افزود: در یک اقدام جهادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه لشکر ۲۱ حمزه و استانداری سه نقاهتگاه در سطح تبریز احداث کردیم که یکی از این نقاهتگاه‌ها به نام امام علی (ع) ظرفیت ۲۰۰ تخت خواب را داشته و مجهز به تمام امکانات نقاهتگاهی است و خوشبختانه تاکنون این مراکز که برای روز‌های طغیان ویروس در نظر گرفته شده بود، عملیاتی نشده است.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: رئیس بیمارستان امام علی (ع) ارتش پذیرش بیش ۳۰۰ مبتلا ۹۷ بستری کرونایی بیمارستان امام علی (ع) ارتش
[ چهار شنبه 7 خرداد 1399 ] [ 22:36 ] [ فاتح ]
[ ]