روایت نماینده ولی فقیه در کردستان از وحدت نیرو‌های ارتش و سپاه در خنثی‌سازی توطئه دشمنان نظام

روایت نماینده ولی فقیه در کردستان از وحدت نیرو‌های ارتش و سپاه در خنثی‌سازی توطئه دشمنان نظام

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: انصافاً در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس وحدت نیرو‌های ارتش و سپاه و رزمندگان اسلام نقش به‌سزایی در خنثی‌سازی و شکست دشمنان داشت.

بهنقل از خبرنگاران جوان،  آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همرزمان شهدا اظهار کرد: خداوند باب شهادت را برای بندگان خالص خود باز گذاشته است.

او به ارزش‌های جهاد و شهادت در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم، باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم و خداوند متعال این امر را به‌عنوان معامله پرسود برای انسان‌ها بشارت داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به فرموده قرآن، خطاب به مومنان تصریح کرد: کسانی‌که به جبهه ایثار و شهادت ورود کرده، می‌توانند با خدا معامله و برای همیشه دنیا و آخرت خود را تضمین کنند و آخرتشان آباد و هیچ‌گاه سختی نکشند.

او با تاکید بر ضرورت تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ یاد و نام شهدا از جمله شهدای قدس، مقاومت و سردار دل‌ها افزود: باید همانند سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ و عملیات‌ها مقدس و دوران دفاع مقدس، با شیاطین و دشمنان نظام، «مبارزه و مقاومت جانانه» داشته باشیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: انصافاً در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس وحدت نیرو‌های ارتش و سپاه و رزمندگان اسلام نقش به‌سزایی در خنثی‌سازی و شکست دشمنان داشت کما اینکه خداوند نیز کمکشان کرد.

او اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان علی‌رغم همه تجهیزات به‌روز و امکانات، در مقابل ایمان و اراده رزمندگان اسلام با شکست روبه‌رو شدند و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید ملت ایران همواره با استکبار جهانی مبارزه کنند چراکه اهداف و مواضع خصمانه آنان برای همه بشریت مشخص است و نباید اجازه تحقق اهداف شومشان را بدهیم.

او با یادآوری اینکه دین اسلام، دین حق و بر همه ادیان، آئین‌ها و مکتب‌ها فائق و غلبه می‌کند، خطاب به همه ملت ایران تصریح کرد: همه با هم پشیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی باشیم و در راه خدا جهاد، مقاومت و ایستادگی کرده تا دشمنان همانند همیشه آرزوی باطل خود را به گور ببرند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه استکبار جهانی در مقابل قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی زمین‌گیر شده و هیمنه پوشالیشان به چالش کشیده است، یادآور شد: وعده نصرت الهی در حقّ مومنان و پیامبران حق و یقیناً تحقّق پیدا کرده و این‌ها زمینه‌ساز ظهور حضرت، ولی عصر (عج) بوده و پرچم اسلام در جهان برافراشته می‌شود.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: روایت نماینده ولی فقیه کردستان وحدت نیرو‌های ارتش و سپاه خنثی‌سازی توطئه دشمنان نظام
[ چهار شنبه 7 خرداد 1399 ] [ 22:30 ] [ فاتح ]
[ ]