به همت کارکنان نداجا در رشت؛ رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی ارتش با هدف مردم یاری برگزار شد

به همت کارکنان نداجا در رشت؛ رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی ارتش با هدف مردم یاری برگزار شد

رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان رشت آغاز شد.

به نقل از خبرنگاران جوان، رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا به همت کارکنان نیروی دریایی در رشت و با حضور فرماندهان این نیرو برگزار شد.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا اظهار کرد:در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری، پویش مردمی مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان با هدف مردم‌یاری و کمک به فقرا با همت و همدلی کارکنان و خانواده‌ها در این مرکز فرماندهی برگزار شد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با تشریح اقدامات انجام شده، تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش، کمک‌های مردمی کارکنان و خانواده‌های فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال جمع آوری و ۱۱۰ بسته اقلام مورد نیاز افراد بی بضاعت تهیه و در شهرستان رشت توزیع گردید.

او با ابراز تمجید از استقبال کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش مستقر در رشت در این پویش، خاطر نشان کرد: در رزمایش مواسات توسط فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا که با شعار شور علوی، نشاط معنوی و لبخند مهربانی آغاز گردید، کارکنان به صورت داوطلبانه کمک‌های مردمی را بسته بندی و در درب افراد نیازمند توزیع نمودند.

منیع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: همت کارکنان نداجا رشت رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی ارتش مردم یاری برگزار
[ شنبه 13 ارديبهشت 1399 ] [ 23:58 ] [ فاتح ]
[ ]