نیرو‌های اشغالگر باید عراق را ترک کنند/آمریکا توان اِشغال مجددعراق راحتی باچندهزارنظامی هم ندارند

نیرو‌های اشغالگر باید عراق را ترک کنند/آمریکا توان اِشغال مجددعراق راحتی باچندهزارنظامی هم ندارند

سخنگوی جنبش النجباء عراق گفت: نیرو‌های ائتلاف و اشغالگر عراق باید به کشورهای خودشان بازگردند.

نصر الشمری سخنگوی جنبش النجباء عراق در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحرکات اخیر نیروهای آمریکایی در عراق گفت: پیام ما به نیرو‌های ائتلاف و همچنین نیرو‌های بیگانه و اشغالگر عراق و در رأس آن‌ها اشغالگران آمریکایی بر این موضوع تاکید دارد که بهتر است به کشورهایتان بازگردید و به ملت خودتان برای مبارزه با پاندمی کرونا کمک کنید که در حال نابودی آنهاست.

او ادامه داد: به ‌ویژه اینکه کرونا در حال نابودی مردم آمریکاست و از این‌ رو بهتر است که از دیگر کشور‌های دنیا عبرت بگیرند، در غیر این صورت ملت آمریکا عملکرد دولت این کشور در بی‌عنایتی به خود را بر نخواهد تابید.

او گفت: از این رو هزاران آمریکایی را مشاهده می‌کنید که قربانی ویروس کشنده کرونا شده اند و همزمان نیز می‌بینیم که کاخ سفید نظامیان ارتش آمریکا را در کشور‌های مختلف رها کرده تا سرنوشت حتمی‌شان به دست نیرو‌های مقاومت در کشور‌هایی که تحت سیطره و اشغال آمریکا است رقم بخورد.

الشمری اظهار کرد: از طرفی ارتش آمریکا پیش از این تجربه مواجهه با ملت عراق را داشته است و فرزندان عراق نشان داده‌اند هیچ گاه زیر بار سلطه هیچ نیروی اشغالگری نمی‌روند و مهم نیست که اشغالگران چه توان و امکاناتی داشته باشند. لذا بهتر آن است که تا دیر نشده به کشورتان بازگردید و به داد مردم خود برسید و جان خود را از چنگ سلاح مقاومت نجات دهید، پیش از آنکه سرنوشت ناگواری برای شما و دیگر اشغالگران رقم بخورد.

سخنگوی جنبش النجباء عراق در پاسخ به سوالی درباره برنامه آینده مقاومت اسلامی عراق برای مقابله با حضور نظامی آمریکا، اظهار کرد: مقاومت اسلامی صبر راهبردی را در دستور کار قرار داده و وعده آن، حفظ سرزمین‌ها برای صاحبان حقیقی است و هیچ نیرویی نمی‌تواند مانع از ادامه راه مقاومت برای بیرون کردن نیرو‌های بیگانه شود.

او ادامه داد: آن‌ها از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۱ این مسئله را به خوبی تجربه کرده‌اند، ماحصل این تجربه تلفاتی بالغ بر ده‌ها هزار نظامی آمریکایی است که در نهایت ناچار شدند در برابر اراده ملت عراق تسلیم شوند و از سرزمین‌های عراقی به طور کامل عقب نشینی کنند. از این رو ایالات متحده آمریکا دیگر توانایی اشغال مجدد عراق آن هم با چند هزار نظامی را نخواهد داشت.

او افزود: در پایان نیز مواجهه ما با آمریکا و مقاومت علیه نظامیان آن تا بیرون شدن آخرین سرباز آمریکایی از خاک عراق ادامه خواهد داشت و هرگز معادله مقاومت تحت هر شرایط سیاسی یا علیرغم هر گونه دخالت و فشار‌های داخلی و خارجی، تغییر نخواهد کرد و هیچ قدرتی نخواهد توانست مقاومت را از ادامه راه آن بازدارد. همچنین هیچ دخالت و هیچ شرایطی نخواهد توانست مقاومت را از ادامه راهش برای بیرون کردن همه نظامیان بیگانه باز دارد.

الشمری در پایان خاطرنشان کرد: در پایان باید اعلام کنیم که موضع ما روشن، نهایی و قطعی است و مقاومت به هر قیمتی که شده و با هر حجم از فداکاری به راه خود برای آزادسازی کامل عراق و بیرون کردن همه نیرو‌های بیگانه اعم از اشغالگران آمریکایی، از شمال تا جنوب خاک عراق ادامه خواهد داد.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: نیرو‌های اشغالگر عراق ترک آمریکا توان اِشغال مجدد عراق حتی چند هزار نظامی
[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 ] [ 23:8 ] [ فاتح ]
[ ]