جانشین منطقه یکم دریایی ارتش عنوان کرد؛ توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مناطق روستایی بندرعباس

جانشین منطقه یکم دریایی ارتش عنوان کرد؛ توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مناطق روستایی بندرعباس

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش از توزیع بسته‌های معیشتی و کالا‌های اساسی در بین نیازمندان روستا‌های بندرعباس خبر داد.

به نقل از خبرنگاران جوان، امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: پوشیدن لباس مقدس سربازی در نیرو‌های مسلح و مجاهدت در جبهه‌های «ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام» و «حفظ و صیانت از مرز‌های ایران اسلامی» و همچنین «یاری‌رسانی به مردم» از نعمت‌های الهی است که نصیب فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح شده است.

او افزود: نیرو‌های مسلح علاوه بر وظیفه ذاتی که حفظ و صیانت از مرز‌های ایران اسلامی است در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و دیگر بحران‌ها هم اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است.

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و جهان، نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران برخود واجب دانست که اقداماتی را در این راستا ترتیب دهد که علاوه بر اقدامات پزشکی، تاسیس نقاهتگاه، توزیع رایگان اقلام بهداشتی، امروز هم در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه، ارتش جمهوری اسلامی ایران با توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک‌رسانی می‌شود.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم تاکید کرد: همزمان با روز ارتش بسته‌های معیشتی از کالا‌های اساسی و اقلام مورد نیاز مردم بین اهالی روستا‌های بخش مرکزی بندرعباس توزیع شد و اهدای این کمک‌های مومنانه تا امروز بصورت مستمر ادامه داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: جانشین منطقه یکم دریایی ارتش توزیع بسته‌های معیشتی نیازمندان مناطق روستایی بندرعباس
[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 ] [ 22:53 ] [ فاتح ]
[ ]