رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: روز ارتش یک روز ماندگار و تاریخی در تاریخ ایران است

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: روز ارتش یک روز ماندگار و تاریخی در تاریخ ایران است

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: روز ارتش یک روز ماندگار و تاریخی در تاریخ ایران است که با تدبیر داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین روز ارتش نامیده شد.

به نقل از  خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این دیدار که به مناسبت روز ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ روز ارتش را یک روز ماندگار و تاریخی در تاریخ ایران دانست که با تدبیر داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین روز ارتش نامیده شد.

حجت الاسلام آقاجانپور به تلاش و ندای شوم و خائنانه بعضی دشمنان داخلی در روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در انحلال ارتش اشاره کرد و گفت: لغو قراداد‌های خرید تجهیزات نظامی علی رغم پرداخت پول آنها، کم کردن مدت خدمت سربازی، انتقال‌ها و جابجایی‌های بی مورد و غلط در سطح ارتش و در انتها درخواست انحلال ارتش؛ از طرح‌های خائنانه‌ای بود که دشمنان این انقلاب در روز‌های آغازین پیروزی انقلاب سردادند که با مخالفت امام خمینی (ره) مواجه شد و ایشان فرمان به ماندگاری و گرامیداشت ۲۹ فروردین به نام روز ارتش دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که یک بدنه کاملا مومن و معتقد داشت در همان روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، همبستگی و همدلی خود را با ملت و نظام نشان داد و به انقلاب پیوست. در غائله گروهک‌های معاند و جدای طلب نیز به خوبی عمل کرد و اوج تدبیر امام خمینی (ره) در ماندگاری ارتش؛ در دوران دفاع مقدس خود را نشان داد که ارتش با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید، وفاداری به ملت، نظام و کشور را به منصه ظهور رساند.

او در ادامه، تدبیر حضرت امام (ره) در حمایت از ارتش در روز‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار حیاتی و مثمرثمر دانست و افزود: امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش اسلامی و در خدمت ملت و کشور است.

حجت الاسلام آقاجانپور اعطای القاب " کلمه طیبه" و " مردمی‌ترین ارتش دنیا " از سوی رهبر معظم انقلاب را نشان از لیاقت بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ارتش در حوادث و بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله سال گذشته و مقابله با ویروس کرونا نیز به خوبی توانمندی بالای خود را نشان داد و با پای کار آمدن و کمک به وزارت بهداشت و درمان کشور، نامی ماندگار از خود بر جای گذاشت.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در این دیدار ضمن تشکر از حجت الاسلام آقاجانپور و معاونین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برای حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛ گفت: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از روز‌های بزرگ و پا برکت است.

او با تقسیم بندی میرات ماندگار امام خمینی (ره) به دو بخش تأسیسی و تأییدی؛ فرمان و حکم حضرت امام (ره) به ماندگاری ارتش را حکمی تأییدی و نشان از تدبیر و روح بلند حضرت امام (ره) دانست و گفت: امام خمینی (ره) ارتش را مقلد مرجعیت می‌دانستند و با حکم خود مبنی بر ماندگاری ارتش از این حقیقت رونمایی کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان با بیان اینکه عقیدتی سیاسی‌ها در نیرو‌های مسلح یک خانواده بزرگ زیر سایه حضرت آقا هستند، گفت: خدمت در نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران از افتخارات ما است و ما باید شکرگذار این نعمت باشیم.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاعروز ارتش روز ماندگار تاریخی تاریخ ایران
[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 22:52 ] [ فاتح ]
[ ]