امیر دریادار خانزادی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

امیر دریادار خانزادی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مجموعه بزرگ صنعتی، نظامی کارخانجات این نیرو در بندر عباس، از قسمت های مختلف این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، صبح امروز در ادامه بازدید از مناطق جنوبی نیروی دریایی ارتش، باحضور در مجموعه صنعتی ،نظامی کارخانجات این نیرو مستقر در بندرعباس، ضمن تقدیر و تشکراز زحمات فرماندهان و  کارکنان، از قسمت های مختلف ساخت و تعمیرات تجهیزات این مجموعه بازدید کرد.
وی با اشاره به تخصص و  توانمندی های مجموعه کارخانجات نیروی دریایی ارتش در تمام بخش‌های تخصصی ساخت و تعمیر یگان های دریایی، گفت: این مجموعه صنعتی، نظامی،  بعنوان قلب تپنده نیروی دریای ارتش محسوب می شود.
وی خطاب به کارکنان مجموعه کارخانجات نیروی دریایی ارتش افزود: همواره باید با تلاش و کوشش شبانه‌روزی، نقاط قوت را حفظ و تقویت و با ایجاد ایده‌های نو و خلاقانه، در خصوص ساخت، تعمیر و تولید تجهیزات نظامی با وجود تحریم های ظالمانه دشمن و بدون وابستگی شتاب بخشیده و در پیشبرد اهداف کلان و راهبردی نداجا کوشا باشید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش  سه عنصر ایمان، شجاعت ودانش را از بارزترین شاخصه‌های کارکنان این مجموعه صنعتی خواند و ادامه داد: در آینده نزدیک با همت شما جوانان متخصص  شاهد افتخار آفرینی بیش از پیش در ساخت وتجهیز شناورهای مورد نیاز نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.
دریادار حسین خانزادی در ادامه، از پروزه  408 واحد مسکونی در حال ساخت در کوی سازمانی منطقه یکم  و همچنین  بیمارستان فوق تخصصی  این نیرو در بندرعباس بازدید کرد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: منبع پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایرانفرمانده ارشد آجا ارتش آمادگی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی امیر دریادار خانزادی کارخانجات نیروی دریایی ارتش بازدید
[ پنج شنبه 21 فروردين 1399 ] [ 1:27 ] [ فاتح ]
[ ]