سخنگوی ارتش تشریح کرد؛ویژه برنامه‌های سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی

سخنگوی ارتش تشریح کرد؛ویژه برنامه‌های سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی

 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه‌های سالگرد شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش با اشاره به بیست و یکمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: امسال ویژگی های بارز و ابعاد شخصیتی آن شهید والامقام را با استفاده از ظرفیت های رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی ترسیم خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا برنامه های مختلف تلویزیونی از جمله «مستند راز گل سرخ»، «صیاد دلها» و نماهنگ هایی از زندگی و برای معرفی آن شهید والامقام توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تولید شده که با همکاری صدا و سیما از امروز، از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.
سخنگوی ارتش تصریح کرد: با رویکرد جدیدی که امسال ارتش در سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در پیش گرفته، طرح سپهبدهای اخلاص که یادآور شهیدان والامقام سید محمد ولی قرنی، علی صیاد شیرازی و شهید حاج قاسم سلیمانی است با هدف تقویت روح اتحاد و انسجام نیروهای مسلح آماده شده که ویژگی‌های مشترک آن شهدای عزیز در قالب برنامه های مختلف به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.
وی گفت: با توجه به عدم چاپ نشریات و مطبوعات، ویژه‌نامه الکترونیکی با موضوع سپهبدهای اخلاص حاوی تصاویر کمتر دیده شده  از آن شهدای بزرگوار، مقالات و خاطرات همرزمان ایشان، نماهنگ‌های مختلف از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارتش منتشر شده است.
امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی اظهار داشت: ویژه برنامه «صیاد دلها» با همکاری شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران در روز شهادت آن شهید گرانقدر پخش می‌شود، همچنین برنامه های دیگری با همکاری مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و شبکه‌های یک، دو، پنج، مستند و افق تولید شده که در این ایام پخش خواهد شد و معاونت های سیاسی، صدا و امور استانهای صدا و سیما نیز بخش دیگری از برنامه ها را با حضور همرزمان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پوشش خواهند داد.
وی اضافه کرد: نماهنگ «سپهبدهای اخلاص» تحت عنوان «جوشش خون سپهبدها» نیز با شعر و موسیقی فاخر که شعر آن در انجمن ادبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تهیه و آهنگسازی و تصویرسازی آن با همکاری سازمان اوج، موسسه مأوا و دفتر صدا و سیما در سوریه تولید شده، همزمان با سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی از طریق رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.
سرتیپ دوم تقی خانی گفت: مقالات و گزارش های متعدد توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی آماده شده که با همکاری خبرگزاری ها منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مجموعه نیروهای مسلح و شوراهای شهر و شهرداری های کشور    اظهار امیدواری کردبا همکاری همه نهادها و سازمان ها ان شاا... فرازهایی از اقدامات جهادی آن شهید عزیز در غلبه بر سختی ها، موانع و مشکلات و امیدواری به فضل و عنایت حضرت حق در سیره آن شهید بزرگوار بازگو شود.
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش به همکاری سازمان‌های مختلف برای تبلیغ و انعکاس طرح «سپهبدهای اخلاص» اشاره کرد و گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، خبرگزاری ها و کانال های فضای مجازی و سایر نهادهای کشوری و لشکری نیز در این حوزه مشارکت و همراهی داشته اند.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: سخنگوی ارتش ویژه برنامه‌های سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازیسپهبدهای اخلاصحفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس سازمان زیباسازی شهرداری تهران،
[ پنج شنبه 21 فروردين 1399 ] [ 1:13 ] [ فاتح ]
[ ]