درگیری مسلحانه شناور‌های سپاه «دیر» با سوداگران مرگ/ یک قاچاقچی کشته شد

درگیری مسلحانه شناور‌های سپاه «دیر» با سوداگران مرگ/ یک قاچاقچی کشته شد

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع)گفت:یگان‌های اعزامی پس از حضور در منطقه موفق شدند یکی از شناور‌هارا توقیف و دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند و یک نفر از قاچاقچیان نیز کشته شد و دو شناور دیگر متواری شدند.

درگیری مسلحانه شناور‌های سپاه «دیر» با سوداگران مرگ/ یک قاچاقچی کشته شدناوسالاردوم پاسدار بهرام امیرنژاد در شهرستان دیر اظهار داشت: ساعت ۱۱:۳۰ امروز پیرو گزارش واصله از دریابانی شهرستان کنگان، مبنی بر حضور شناور‌های قاچاقچیان در شعاع پنج مایلی آب‌های دیر با دستور سردار روانکار فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و هماهنگی با مقامات قضایی، یگان‌های پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) به منطقه اعزام شدند.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه افزود: یگان‌های اعزامی پس از حضور در منطقه و مشاهده قاچاقچیان با مقابله مسلحانه این افراد مواجه شدند که در پی تعقیب سه شناور قاچاقچیان، آن‌ها به تیراندازی و درگیری مسلحانه اقدام کردند که پاسداران شجاع ما با قاطعیت و سرعت عمل خود موفق شدند یکی از شناور‌ها را توقیف و دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند و یک نفر از قاچاقچیان نیز کشته شد و دو شناور دیگر متواری شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات هیچ‌گونه آسیبی به پاسداران پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) وارد نشد، ادامه داد: نزدیک به ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف شد و پس از انجام بازجویی‌های اولیه، این محموله به همراه قاچاقچیان دستگیر شده، برای طی مراحل قانونی و قضایی به مقامات مسؤول تحویل داده شد.

امیرنژاد تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه همان‌گونه که در بحث صید ترال قاطعانه ورود کرده است و این معضل چندین ساله را ساماندهی کرد، در مقابله با قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر نیز با احد الناسی مماشات ندارد و از تمام امکانات و تجهیزات خود استفاده خواهد کرد و با پهباد‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین خود شناور‌های قاچاقچیان را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی یادآور شد: این مأموریت در راستای مبارزه با قاچاق و پیرو ابلاغ مأموریت از سوی فرماندهی کل سپاه صورت گرفته و با قدرت و قاطعیت در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با اعلام اینکه سپاه تا پای جان برای امنیت مردم جانفشانی می‌کند، بیان کرد: خانواده‌ها از فرزندان خود در مقابل انواع آسیب‌های اجتماعی به ویژه بلای خانمان‌سوز مواد مخدر محافظت و مراقبت کنند.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: شهروندان و صیادان در صورت مشاهده هر گونه ناامنی در دریا می‌توانند مراتب را بلافاصله به اطلاع ما برسانند تا محکم با متخلفان برخورد کنیم.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: درگیری مسلحانه شناور‌های سپاه دیرسوداگران مرگ یک قاچاقچی کشته شد
[ شنبه 11 خرداد 1398 ] [ 23:5 ] [ فاتح ]
[ ]