فرمانده پایگاه چهارم شکاری: اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا درحال انجام است

فرمانده پایگاه چهارم شکاری: اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا درحال انجام است

سرتیپ بهمرد گفت: اقدامات پیشگیرانه از جمله گندزدایی و ضدعفونی با دستور فرماندهی نهاجا، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، در این پایگاه انجام شده است.

به نقل از خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد، فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: تاکنون موردی از آلودگی به ویروس کرونا در بین کارکنان پایگاه چهارم شکاری دزفول و خانواده‌های آنان مشاهده نشده است.

او افزود: تیم های جنگ‌های نوین این پایگاه با گذراندن دوره های بیولوژیک و شیمیایی در طول دوره خدمت اقدامات شایسته ای در خصوص ضدعفونی قرارگاه سربازی، ستاد و کوی سازمانی انجام دادند.
امیر سرتیپ دوم بهمرد با اشاره به تعبیه دستگاه مه پاش برای ضدعفونی در ورودی پایگاه گفت: محل‌های تجمع و خرید در این پایگاه نیز گندزدایی شده و افراد در ورودی پایگاه پایش شده و کسانی که علایم کرونا داشته باشند با آمبولانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل می شوند.

فرمانده پایگاه وحدتی دزفول ادامه داد: با توجه به نشست‌هایی که در فرمانداری دزفول برگزار شد، گندزدایی شبانه معابر شهر دزفول و روزانه معابر این پایگاه انجام شد و هر شب سه هزار و ۵۰۰ لیتر محلول برای گندزدایی معابر شهر دزفول و یکهزار لیتر محلول برای گندزدایی معابر پایگاه استفاده شده است و در همین راستا تاکنون ۶۵۰ نفر ساعت کار گندزدایی انجام صورت گرفته است.

امیر سرتیپ دوم بهمرد با بیان اینکه محلول ضدعفونی که برای گندزدایی شهر دزفول استفاد شده توسط شهرداری تامین شده گفت: رفع آلودگی بیولوژیکی مدارس، رفع آلودگی بیولوژیکی شهرک‌های مسکونی، گندزدایی شبانه پمپ بنزین‌ها از دیگر اقدامات برای مبارزه بیولوژیکی با ویروس کرونا است که توسط کارکنان این پایگاه انجام شده است.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: فرمانده پایگاه چهارم شکاری اقدامات پیشگیرانه کروناامیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول
[ سه شنبه 12 فروردين 1399 ] [ 22:29 ] [ فاتح ]
[ ]