سرلشکر موسوی: در هشت استان، ارتش آماده کمک به ‌سیل‌زدگان است

سرلشکر موسوی: در هشت استان، ارتش آماده کمک به ‌سیل‌زدگان است

فرمانده کل ارتش گفت: در هشت استان، نیرو‌ها آماده برای کمک به مردم و مسئولان در رابطه با سیل هستند.

در هشت استان، ارتش آماده کمک به ‌سیل‌زدگان استبه نقل از خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه نیروی زمینی ارتش در تهران عنوان کرد: ارتش قدردان بزرگواری حضرتعالی است که با همه محدودیت‌ها به خاطر شرایط ویژه‌ای که وجود دارد بزرگواری کردید و برای روحیه و دلگرمی سربازان ارتش تشریف آوردید و من از طرف آحاد ارتش از شما تشکر می‌کنم.

او بیان کرد: ما از صمیم قلب این اتفاق را کار خدا می‌دانیم؛ چرا که سال‌ها در امور لجستیکی کار می‌کنیم و اگر قرار بود فقط دو هزار تختخواب را جابه جا کنیم زمان بیشتری می‌برد؛ اما خداوند کمک کرد و سالن ضدعفونی و پزشک و کادر درمان مستقر شد و آمادگی پذیرش مریض را داریم.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: این کار را نیروی زمینی با کمک ستاد ارتش در شرایطی انجام داد که نه تنها خدشه‌ای به مسئولیت‌های اصلی وارد نشد، بلکه هوشیاری نیز بالاتر رفته و در مرز‌های شرقی و غربی نیروی زمینی مستقر است، نیروی هوایی ماموریت‌های گشتی و انتقالی را انجام می‌دهد و نیروی دریایی نیز وظایف خود را عهده دار است.

او گفت: در هشت استان، نیرو‌ها آماده برای کمک به مردم و مسئولان در رابطه با سیل هستند، از روز‌های اول که احساس خطر کردیم قرارگاه دفاع بیولوژیک تشکیل شد و هر آنچه که در این قرارگاه انجام گرفته به فرماندهی امیر سیاری و فرماندهی میدانی امیر حیدری بوده است.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: سرلشکر موسوی هشت استان ارتش آماده کمک سیل‌زدگان امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
[ سه شنبه 12 فروردين 1399 ] [ 22:0 ] [ فاتح ]
[ ]