الحشد الشعبی توطئه داعش در صلاح‌الدین را ناکام گذاشت

الحشد الشعبی توطئه داعش در صلاح‌الدین را ناکام گذاشت

نیروهای اطلاعاتی الحشد الشعبی توانست توطئه تروریست‌های داعش برای حمله به مواضع بسیج مردمی و نیرو‌های امنیتی عراق در صلاح‌الدین را خنثی کند.

به نقل از خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سومریه نیوز عراق، نیروهای اطلاعاتی بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در عملیاتی، توطئه تروریستی برای هدف گرفتن مقر نیرو‌های این سازمان و نیرو‌های امنیتی در استان «صلاح‌الدین» را خنثی کردند.

بخش اطلاعات تیپ ۱۴ و پلیس فدرال عراق یک محل اسکان عناصر داعش را در «تل الذهب» منطقه «یثرب» در استان صلاح الدین مشاهده کرده و پس از عملیات نیرو‌های مشترک الحشد و پلیس علیه این محل، یک توطئه بزرگ تروریست‌های داعش کشف شده که نشان می‌دهد آن‌ها قصد حمله به الحشد و نیرو‌های امنیتی در صلاح‌الدین را داشته‌اند.


بیشتر بخوانید: کشف انبار سلاح گروه تروریستی داعش در جنوب غرب سامرا


۵ تروریست نیز بازداشت شده‌اند و آن‌ها شبکه‌ای تروریستی بوده‌اند که برای انجام این توطئه تلاش می‌کرده‌اند. همچنین مقادیری سلاح و بمب دست‌ساز نیز در این مکان کشف و ضبط شده است.

این در حالی است که پیش از این نیز گروه سرایا السلام از شاخه‌های الحشد الشعبی اعلام کرد وهب المجمع و حیدر دوار، ۲ فرمانده خطرناک گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین را به هلاکت رسانده است.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: الحشد الشعبی توطئه داعش صلاح‌الدین ناکامتروریست‌های داعش
[ سه شنبه 5 فروردين 1399 ] [ 21:24 ] [ فاتح ]
[ ]