حمله هوایی آمریکا به عراق ۲ شهید و ۷ زخمی بر جای گذاشت

حمله هوایی آمریکا به عراق ۲ شهید و ۷ زخمی بر جای گذاشت

در حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به پایگاه‌های عراق ۲ نیروی پلیس شهید و ۷ نفر دیگر از جمله ۳ نفر از نیرو‌های الحشدالشعبی، ۲ نفر از نیرو‌های ارتش و ۲ نفر از نیرو‌های وزارت کشور زخمی شدند.

به نقل از  خبرنگاران جوان، رسانه‌های عراقی اعلام کردند در حمله شب گذشته جنگنده‌های ارتش تروریست آمریکا به پایگاه‌های پلیس عراق، ارتش و نیروهای بسیج مردمی این کشور (الحشد الشعبی)، ۲ نیروی پلیس بابل شهید شدند.

حمله هوایی آمریکا به عراق

در این حمله همچنین ۷ نفر دیگر از جمله ۳ نفر از نیرو‌های حشدالشعبی، ۲ نفر از نیرو‌های ارتش و ۲ نفر از نیرو‌های وزارت کشور عراق زخمی شدند.

این در حالی است که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور بیانیه‌ای از حمله به پایگاه‌های حزب الله عراق خبر داد.


بیشتر بخوانید: حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا به فرودگاه کربلا + تصاویر


در این بیانیه آمده است: «جنگنده‌های آمریکایی به ۵ پایگاه نیرو‌های حزب الله عراق حمله کردند. این اهداف غالبا شامل انبار تسلیحات این گروه می‌شد.»

بیانیه پنتاگون می‌افزاید: «این حملات در واکنش به حمله راکتی روز گذشته به پایگاه التاجی انجام شد. ما با نابودی انبار تسلیحات این گروه، انبار تسلیحاتی که روز گذشته از آن علیه ما استفاده شده بود را نابود کردیم.»

وزارت دفاع آمریکا در پایان با تهدید نیرو‌های عراق تصریح کرد: «گروه‌های تروریستی عراق باید به حملات خود به نیرو‌های آمریکایی و همپیمانان این کشور پایان دهند، در غیر صورت با ادامه این حملات آن‌ها باید با پیامد آن مواجه شوند.»

در حمله راکتی روز گذشته به پایگاه التاجی، یک نظامی و یک پیمانکار آمریکایی و یک نظامی انگلیسی کشته شدند. آمریکا نیرو‌های مردمی عراق را متهم به انجام این حملات کرد. این در حالی است که الحشد الشعبی اعلام کرد در انجام این حمله نقشی نداشته است.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: حمله هوایی آمریکا عراق ۲ شهید ۷ زخمی جنگنده‌های ارتش تروریست آمریکاپایگاه‌های پلیس عراق، ارتش نیروهای بسیج مردمیالحشد الشعبینیروی پلیس بابل شهید
[ جمعه 23 اسفند 1398 ] [ 13:27 ] [ فاتح ]
[ ]