امیر صباحی‌فرد: سپهبد سلیمانی الگوی ایثار و از خودگذشتگی است

امیر صباحی‌فرد: سپهبد سلیمانی الگوی ایثار و از خودگذشتگی است

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی ایثار و از خودگذشتگی است و به همین خاطر در داخل و خارج کشور طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

به نقل از خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر (ع) از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان و هنرآموزان این مرکز ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید در ایثار و از خودگذشتگی الگو بود به همین خاطر امروز مشاهده می‌کنید در داخل و خارج کشور طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

او تصریح کرد: برای امثال شهید سلیمانی مردن در بستر، ننگ به حساب می‌آید و ایشان با این شهادت مزد سال‌ها مجاهدت و خدمت خویش را دریافت کرد، اما وظیفه ما این است که راه شهدا را ادامه دهیم؛ بنابراین باید به وظیفه خود کاملا آگاه باشیم.

صباحی فرد بیان کرد: شما اکنون وارد ارتش جمهوری اسلامی ایران شده و لازم است بدانید که خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگی است که نصیب شما شده و نباید به آن به عنوان شغل نگاه کنید و قطعا در ذهن شما چنین تصوری وجود ندارد.

او افزود: در حال حاضر وظیفه شما در این مرکز فراگیری کامل و صددرصدی آموزش‌ها است؛ چرا که شما ۳۰ سال به آموزش‌هایی که در این مقطع می‌آموزید نیاز خواهید داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران باید متعهدترین، باسوادترین، دانشمندترین و قدرتمندترین افراد حضور داشته باشند و شما باید به بدانید هر چه در میدان آموزش و در شرایط صلح عرق ریخته شود باعث نریختن خون در میدان جنگ خواهد شد.

صباحی فرد در پایان خاطرنشان کرد: شما برای اینکه بتوانید خوب بجنگید و خوب دفاع کنید و یک پدافندی غیرتمند، قدرتمند و باسواد باشید، باید آموزش‌های خود را جدی بگیرید.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر صباحی‌فردسپهبد سلیمانی الگوی ایثار و از خودگذشتگیفرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی
[ سه شنبه 17 دی 1398 ] [ 21:47 ] [ فاتح ]
[ ]