الحشد الشعبی: نظامیان آمریکایی در صورت عدم خروج با تابوت به کشورشان بازمی گردند

الحشد الشعبی: نظامیان آمریکایی در صورت عدم خروج با تابوت به کشورشان بازمی گردند

نیرو‌های الحشد الشعبی هشدار دادند اگر شهروندان آمریکایی به دولت شان برای خروج نظامیان از عراق فشار نیاورند، این نظامیان را در تابوت به کشورشان می‌فرستند.

الحشد الشعبی: نظامیان آمریکایی در صورت عدم خروج با تابوت به کشورشان بازمی گردندبه نقل از خبرنگاران جوان، نیرو‌های الحشد الشعبی عراق هشدار دادند همه گزینه‌های انتقام روی میز است و اگر شهروندان آمریکایی به دولت شان برای خروج نظامیان از عراق فشار نیاورند، این نظامیان را در تابوت به کشورشان می‌فرستند.

جناح‌های مختلف در نیرو‌های الحشد الشعبی در گفت‌وگو با ایندیپندنت اعلام کردند آن‌ها هیچ خط قرمزی در انتقام حمله بامداد جمعه به فرودگاه بغداد و ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده الحشد الشعبی ندارند.

بنابر این گزارش، آن‌ها تهدید کردند به منافع نظامی آمریکا و نیرو‌های این کشور در عراق حمله می‌کنند. این نیروها اعلام کردند اگر مردم آمریکا دوباره ترامپ را انتخاب کنند به معنی حمایت از جنایات اوست.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: الحشد الشعبی نظامیان آمریکایی عدم خروج تابوت کشورشاننیرو‌های الحشد الشعبی عراق شهروندان آمریکایی سردار قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس فرمانده الحشد الشعبی
[ سه شنبه 17 دی 1398 ] [ 20:38 ] [ فاتح ]
[ ]