همکاری ارتش و سازمان بنادر برای تأمین امنیت دریایی

همکاری ارتش و سازمان بنادر برای تأمین امنیت دریایی

همکاری ارتش و سازمان بنادر برای تأمین امنیت دریایی

در نشست مشترک فرمانده نیروی دریایی ارتش و مدیرعامل سازمان بنادر بر همکاری این دو مجموعه برای تأمین امنیت دریایی کشور تأکید شد.

به نقل از خبرنگاران جوان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشستی با علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای هیأت عامل این سازمان، ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: آقای صفایی از سوابق و تجربه بسیار خوبی در حوزه مدیریتی و اجرایی و به ویژه حوزه دریایی برخوردار است و این انتصاب فرصتی برای اجرای سند جامع دریایی کشور، یاری رساندن به بالندگی میهن عزیز و صیانت پایدار از منافع ملی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم شاهد توفیق روزافزون و استمرار پشتیبانی‌های اثر بخش و همه جانبه سازمان بنادر و دریانوردی از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره تصدی جدید باشیم، گفت: بی شک نیازمند ارتقا و اتخاذ تمهیدات دریامحور با همکاری، همیاری و هم افزایی ارگان‌های دریایی کشور هستیم.

در این نشست همچنین علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر اقدامات مؤثر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت دریایی کشور و خطوط کشتیرانی، عنوان کرد: کارنامه درخشان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره ستودنی و افتخار کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی کامل به منظور همکاری با نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به طور حتم همانند سالیان گذشته در این مسیر به طور ویژه و مطلوب اقدام خواهد کرد تا شاهد ارتقا و اعتلای هرچه بیشتر و بهتر فعالیت‌ها در حوزه دریایی باشیم.

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

ما را اینجا دنبال نمایید

   کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

 http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

    http://fateh.loxblog.com/

@marz_porgohar
@marz_porgohaar
@seday_artesh
@marz_porgohar
@marz_porgohaar
@seday_artesh
@lashgareyan__ali
@fadaeyan_seyd_ali
@lashgaryan_seyd_al


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: همکاری ارتش سازمان بنادر تأمین امنیت دریایی نشست مشترک فرمانده نیروی دریایی ارتش مدیرعامل سازمان بنادر
[ جمعه 21 آبان 1400 ] [ 20:27 ] [ فاتح ]
[ ]