امیر سرتیپ نصیرزاده: شهید لشگری مظهر صبر و تحمل در مقابل متعلقات دنیوی است

امیر سرتیپ نصیرزاده: شهید لشگری مظهر صبر و تحمل در مقابل متعلقات دنیوی است

 
 
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصادف با ۱۹ مرداد ماه سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان حسین لشگری، با حضور  بر مزار شهدای نیروی هوایی ارتش در قطعه ۵۰ بهشت زهرا با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای نهاجا ادای احترام کرد.
 امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم ضمن تجدید بیعت با شهدای نیروی هوایی ارتش گفت: مرداد ماه یادآور شهدای بسیار گرانقدری از نیروی هوایی ارتش همچون شهید لشگری، بابایی، آل اقا و شهید نوژه است که هرکدام به تنهایی الگو و اسوه بسیار ارزشمندی برای کارکنان این نیرو و برای جوانان کشور عزیزمان هستند.
وی افزود: جوانان ایران عزیز باید این شهدا را سرمشق، الگو و اسوه خود در کارها و زندگی قرار دهند و برای ساختن کشور و حفظ انقلاب تلاش کنند.
 فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شهید لشگری مظهر صبر، تحمل و اراده قوی در مقابل تمام متعلقات مادی دنیوی است اظهار کرد: این شهید گرانقدر  ۱۸ سال اسارت در خاک دشمن را تحمل کرد اما به ارزشهای انقلاب و به تعهدات خود در قبال کشورش پایبند بود و در مقابل کوهی از مشکلات و فشارهای دشمن  هیچگاه خم نشد.
امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به رشادتهای شهید بابایی در طول دوران دفاع مقدس گفت: همه جوانان ما شهید بابایی را میشناسند و میدانند که چه زحماتی را در طول سالهای انقلاب و دفاع مقدس متحمل شد تا کشور اسلامی سربلند باشد.
وی  همچنین با اشاره به شهدای خلبان گرانقدری چون شهید خلبان نوژه و آل اقا که در این ماه به شهادت رسیده اند خاطر نشان کرد: شهید نوژه یکی از نام آوران نیروی هوایی ارتش است و شهید آل اقا  خلبان دلاوری است که پیکر پاکش درقعر آبهای خلیج همیشه فارس همیشه جاودانه شده است.
امیر سرتیپ نصیرزاده در پایان با بیان اینکه شهدا برگردن ما حق دارند تصریح کرد: امروز بر خودمان وظیفه دانستیم با حضور  بر مزار این شهدا،  به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کنیم که انشاءلله یک نیرو و انگیزه قوی از این شهدا برای ادامه راه دریافت کنیم.
 

منبع :میثاق نیوز

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر سرتیپ نصیرزادهشهید لشگری مظهر صبر و تحمل متعلقات دنیوی شهید لشکری , میثاق نیوز
[ سه شنبه 19 مرداد 1400 ] [ 22:59 ] [ فاتح ]
[ ]