امیر سرتیپ حیدری:اجرای طرح پرچمداران موجب ارتقای منزلت و جایگاه سربازی شده است

امیر سرتیپ حیدری:اجرای طرح پرچمداران موجب ارتقای منزلت و جایگاه سربازی شده است

 
 
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو با اشاره به اهمیت ارتقای آموزش  گفت: جنگ های آینده هیچ شباهتی به جنگ های گذشته نخواهند داشت.لذا باید با ارتقاء و بروزرسانی آموزش ها، خود را برای حضور در صحنه های بحرانی در آینده آماده کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه “قرارگاه ارتقای توان و آمادگی رزمی” در نیروی زمینی ارتش در حال تشکیل است اظهار داشت: دربحث آموزش باید نگاهی عمیق تر از قبل داشته باشیم و در این راستا ابزارهای جدید و مراکز آموزشی حرفه ای را ایجاد و در اختیار کارکنان قرار خواهیم داد.
وی در ادامه ایجاد امیدواری به آینده و شور و نشاط در یگان را از وظایف فرماندهان دانست و تصریح کرد: فرماندهان باید ضمن نظارت بر ارتقای دانش نظامی، طرح “پرچمداران” نزاجا را که بحق توانسته است منزلت، شان و جایگاه سربازی را در نیروی زمینی ارتقاء بخشد، بطور کامل اجرا کنند و محیط های پرشورونشاطی را برای فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند.
امیر سرتیپ حیدری، فلسفه وجودی ارتش را ایجاد اطمینان خاطر و احساس امنیت و آرامش در بین مردم کشور دانست و تاکید کرد: همواره تحرکات دشمن را رصد و با تحلیل های کاربردی، آمادگی های لازم را برای مقابله با تهدیدات نیروهای فرامنطقه ای کسب می کنیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ولایتمداری را اصل مهم و راهبردی نزاجا عنوان کرد و گفت: ولایتمداری گاهی در دل کمک های مومنانه، طرح های مردم یاری در سیل و زلزله  و گاهی  حضور ۸۹ درصدی کارکنان و خانواده های نزاجا در پای صندوق های نمود پیدا می کند.
 

منبع :میثاق نیوز

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر سرتیپ حیدریاجرای طرح پرچمداران ارتقای منزلت جایگاه سربازی امیر حیدری , سربازان , میثاق نیوز
[ چهار شنبه 13 مرداد 1400 ] [ 23:16 ] [ فاتح ]
[ ]