به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از ایسنا، سرهنگ خلبان ولی رحمانی اظهارکرد: پس از دستور اکید فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده نزاجا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات ساخت بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان در مراحل پایانی است و فردا با حضور فرمانده نزاجا و مقامات استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در گذشته بیمارستان‌های صحرایی اصفهان و تهران نیز با موفقیت اجرا شده افزود: با توجه به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان و وزش بادهای شدید موسمی و گرد و خاک و گرمای شدید، نوع سازه را کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب شده که در مقابل سرما، گرما و بادهای شدید عایق و در مقابل زلزله ایمن است.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: این بیمارستان ۶۰ تختخوابه به تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی مجهز شده و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت تا ۱۰۰ تخت را نیز دارد.
وی از ساخت ۲ بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرهنگ خلبان رحمانی اظهارداشت: این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن ساز، ونتیلاتور و اتاق احیا هستند.
وی اظهارداشت: مرد میدان همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز آماده است همه ظرفیت‌هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در این استان پای کار داشته باشد.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش، غیرت و نجابت مردم سیستان و بلوچستان را ستود و افزود: در مقابل این مردم شریف و بزرگ، لحظه‌ای از کار خسته نخواهیم شد و همکارانم در خدمت به مردم این استان افتخار می‌کنند.
وی تصریح کرد: همچنین به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش،ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با تانکر و اهدای صدها هزار بسته آب معدنی، عملیات لوله کشی آب ۱۷ روستا در سیستان و بلوچستان را نیروی زمینی ارتش بر عهده گرفته که بزودی انجام خواهد شد.

منبع : میثاق

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: ارتش فدای ملت , میثاق نیوز حضور فرمانده نیروی زمینی ارتشبیمارستان ۶۰ تختخوابه ارتش زاهدان افتتاح
[ پنج شنبه 24 تير 1400 ] [ 1:28 ] [ فاتح ]
[ ]