قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از حضور ارتش در این استان/حضور ارتش موجب امیدواری است

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از حضور ارتش در این استان/حضور ارتش موجب امیدواری است

 
 
به گزارش روابط عمومی ارتش؛ احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین برپایی بیمارستان سیار ارتش در این استان ضمن تشکر و قدر دانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با حضور موثر خود در تمامی صحنه ها تفسیر شعار ” ارتش فدای ملت ” را به منصحه ظهور رسانده است .
وی با تاکید بر اینکه ارتش در تمامی صحنه ها حضوری چشمگیر دارد ، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در گذشته و در حادثه زلزله در استان کرمانشاه، جاری شدن سیل در استان های لرستان، گلستان و سیستان و بلوچستان و همچنین در ۱۸ ماهه گذشته در کنترل شیوع ویروس کرونا در جای جای کشور با حضور کارکنان خدوم خود نقش آفرینی کرده است
وی با اشاره به اینکه امروز نیروی زمینی ارتش در کنار مردم سیستان وبلوچستان با تمام توان حاضر شده است تصریح کرداین حضور موثر موجب امید دلدادگان نظام و یاس و نا امیدی در دل دشمنان خواهد بود .
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز برخی‌ها در داخل استان جنگ روانی راه انداخته اند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم خدمت رسانی نمی کند، خدمت رسانی ارتش قطعا موجب کاهش جنگ روانی در داخل استان خواهد شد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از تمامی فرماندهان و به خصوص اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: حضور همه جانبه ارتش در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان قطعا می تواند سنگینی بار حوزه سلامت استان را کاهش دهد .
 بیمارستان سیار ارتش با حضور استاندار سیستان و بلوچستان ، امیر سرتیپ آریانفر معاون عملیات ، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق ، امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا و جمعی از مسئولان استان افتتاح و آغاز به کار کرد.
 

منبع : میثاق

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: ارتش محافظ مرزها , مشکلات مردم سیستان , میثاق نیوزقدردانی استاندار سیستان و بلوچستان حضور ارتش استانحضور ارتش
[ شنبه 19 تير 1400 ] [ 18:5 ] [ فاتح ]
[ ]