به مناسبت ۱۰۰ سالگی دانشگاه افسری امام علی (ع)

به مناسبت ۱۰۰ سالگی دانشگاه افسری امام علی (ع)

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم اوجاقی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع)  در این دیدار گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) ، نه تنها به خاطر قدمت ۱۰۰ ساله آن، بلکه به پاس ایثار و از خود گذشتگی ۱۱۸۴ شهید دانش آموخته که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده تاریخ ساز و منحصر بفرد است.
وی افزود: این دانشگاه مقدس اولین دانشگاه نظامی است که ۳ بار حضرت امام خمینی (ره) و ۳۷ مرتبه مقام معظم رهبری حضوری و مجازی قدم نهاده اند و به فرمان ایشان اولین مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح در این دانشگاه در سال ۱۳۹۹ انجام شده و اولین دانشگاه نظامی است که امام خامنه ای (مدظله العالی) به خاطر شهدای آن، نشان فداکاری و ایثار را به آن اهدا فرموده اند.
امیر سرتیپ دوم اوجاقی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و این دانشگاه تاریخ ساز یکی از امانت دارترین ارگان ها در حفاظت از ناموس، امنیت کشور و آثار باستانی و بناهای تاریخی کشور است.
دکتر محمد حسن طالبیان معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این دیدار گفت‌: دانشگاه افسری امام علی (ع) به لحاظ معنوی و نظامی، قطب منحصر بفردی در کشور است.
وی افزود: کسب تجربه در دفاع مقدس در کنار شهید سپهبد صیاد شیرازی به عنوان دانش آموخته این دانشگاه از افتخارات بنده در ۸ سال جنگ تحمیلی است.
محمد حسن طالبیان تصریح کرد: تفاهم و همکاری مشترک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با دانشگاه افسری امام علی (ع)، برگزاری جشن ۱۰۰ سالگی این دانشگاه، بازسازی و مرمت این مکان مقدس، برپایی نمایشگاه های تاریخی و …برای بنده و همکارانم مایه افتخار است.
 
 

 منبع : میثاق

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مناسبت ۱۰۰ سالگی دانشگاه افسری امام علی (ع)معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش بازدید ارتش جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه افسری ارتش
[ یک شنبه 6 تير 1400 ] [ 21:35 ] [ فاتح ]
[ ]