شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در زادگاهشان تشییع شدند

شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در زادگاهشان تشییع شدند

به گزارش میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش، ظهر امروز با حضور آحاد مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان، مسئولان و خانواده شهدا، پیکر مطهر سرهنگ خلبان شهید کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی پس از ورود به فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه و فرودگاه شهدای سبزوار با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و تشریفات نظامی بر روی دستان همرزمانشان تشییع شدند.
شهید کیانوش بساطی در سال ۱۳۶۲ در اسلام آباد به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه هوایی شهید ستاری در رشته خلبانی فارغ التحصیل شد و سال ۱۳۸۷ به پایگاه دزفول منتقل و تا امروز و با درجه سرهنگ دومی در این پایگاه مشغول به خدمت شد.
شهید بساطی قریب به ۴ سال معلم خلبان اف ۵ بود و آخرین مسئولیت وی جانشینی گردان آموزشی اف ۵ بود؛ از این شهیدوالامقام دوفرزند پسر۹ و ۵ سال به یادگار مانده است.
 شهید حسین نامنی در سال ۱۳۷۲ در سبزوار دیده به جهان گشود و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شهید ستاری برای طی آموزش مقدماتی به پایگاه کوشک نصرت قم و در ادامه برای طی دوره پیشرفته به پایگاه شهید بابایی اصفهان اعزام می شود و پس از طی دوره های لازم به عنوان خلبان تاکتیکی شکاری اف ۵ در پایگاه وحدتی دزفول مشغول خدمت می شود.
گفتنی است، پیکر سرهنگ خلبان شهید کیانوش بساطی ظهر امروز در زادگاهش اسلام آبادغرب و شهید والامقام سروان حسین نامنی، در روستای نامن از توابع شهرستان داورزن سبزوار تشییع و به خاک سپرده شدند.

 
 منبع : میثاق نیوز

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)    

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام   

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش زادگاهشان تشییع شدند شهدای خلبان , شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در زادگاهشان تشییع شدند , میثاق نیوز , نهاجا , نیروهوایی
[ پنج شنبه 13 خرداد 1400 ] [ 21:28 ] [ فاتح ]
[ ]