رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش مطرح کرد؛

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش مطرح کرد؛

۱۷:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
۷۷۶۵۰۶۶
 صیاد دل‌ها محور پیروزی عملیات بیت المقدس و سردار دل‌ها محور پیروزی جبهه مقاومت

امیر سرتیپ فولادی گفت: دیروز عملیات بیت المقدس با محوریت صیاد دل‌ها به پیروزی رسید، امروز هم جبهه مقاومت با محوریت سردار دل‌ها به پیروزی دست یافته است.

به نقل از خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از ۱۷۶۸ خانواده شهید عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: یوم الله سوم خرداد نقطه عطف و تاریخ ساز در تاریخ دفاع مقدس است که تاثیر بسزایی در روحیه رزمندگان و ملت ایران به جا گذاشت.

وی با اشاره به اینکه اگر دیروز عملیات بیت المقدس با محوریت صیاد دل‌ها به پیروزی رسید، امروز هم جبهه مقاومت با محوریت سردار دل‌ها به پیروزی دست یافته است، بیان کرد: بعد از حکم دادگاه صهیونیستی برای تخلیه ۵۰۰ خانه توسط فلسطینیان حوادث بی نظیری در فلسطین رقم خورد، این اولین بار بود که فلسطینی‌ها جنگی را شروع و با پرتاب صد‌ها موشک در روز، ضربات سهمگینی را بر دشمن اشغالگر وارد کردند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی با بیان اینکه به پا خواستن مردم فلسطین در مخالفت با اقدامات رژیم صهیونیستی از داخل خاک اشغالگران ضربه دوم بر این رژیم بود، اظهار کرد: شلیک روزانه صد‌ها موشک به تمام نقاط رژیم اشغالگر قدس به طوری که هیچ نقطه‌ای از خاک آن‌ها امن نبود و فرستادن ۷۵ درصد از جمعیت این رژیم به پناهگاه‌ها و حمله به کشتی‌ها در به تعطیلی کشاندن اکثر فعالیت‌های اقتصادی این رژیم از دیگر ضربات مهلکی بود که وارد شد و در تاریخ بی سابقه بود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان خاطره‌ای از شهید سپهبد صیاد شیرازی که به امام گفته بود: " از بالگرد هر کجا را که نگاه می‌کردیم سربازان عراقی با پرچم سفید خود را تسلیم کرده بودند"، ادامه داد: قدرت معنوی یک ملت، صبر، استقامت و تبعیت آن‌ها از سیره اهل بیت و تحمل زینب وار سختی هاست که موجب گشایش در‌های رحمت خداوند به صابرین می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

 ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)

@fatehkhebare110        کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ

@fatehkhebar_  اینستاگرام

@seday_artesh اینستاگرام

@golsaraye_behesht_ اینستاگرام

https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش صیاد دل‌ها محور پیروزی عملیات بیت المقدس سردار دل‌ها محور پیروزی جبهه مقاومت
[ شنبه 1 خرداد 1400 ] [ 23:15 ] [ فاتح ]
[ ]