امیر سرتیپ حیدری: کوچک‌ترین تهدید دشمن، بزرگ‌ترین پاسخ را به همراه خواهد داشت

امیر سرتیپ حیدری: کوچک‌ترین تهدید دشمن، بزرگ‌ترین پاسخ را به همراه خواهد داشت

به نقل از میثاق نیوز و روابط عمومی ارتش، امیر سرتیب کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، با بیان اینکه ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی)، هیمنه دشمنان اسلام و انقلاب را در هم شکسته‌ایم.
وی افزود: امروز آمریکا و سردمداران غرب از وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح به ستوه آمده‌اند که شاهد بارز آن بمباران پایگاه عین‌الاسد است که بزرگترین شکست را در منطقه برای آمریکا به ارمغان آورد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ولایت‌مداری، عدالت‌محوری، و شایسته سالاری را سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش دانست و گفت: به گواه همگان، امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه ارتقا توان رزمی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.
امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند کوچک‌ترین تهدید آنها، در سریع‌ترین زمان ممکن بزرگترین پاسخ را از جانب نیرو‌های مسلح به همراه خواهد داشت.
در این مراسم امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری بعنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش معرفی و از زحمات امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده پیشین این قرارگاه تقدیر و قدردانی شد.

 

منبع : میثاق نیوز

 ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)

@fatehkhebare110        کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ

@fatehkhebar_  اینستاگرام

@seday_artesh اینستاگرام

@golsaraye_behesht_ اینستاگرام

https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر سرتیپ حیدری: کوچک‌ترین تهدید دشمن , بزرگ‌ترین پاسخ را به همراه خواهد داشت , میثاق نیوزامیر سرتیپ حیدری کوچک‌ترین تهدید دشمنبزرگ‌ترین پاسخ
[ شنبه 1 خرداد 1400 ] [ 23:6 ] [ فاتح ]
[ ]