امیر دریادار کاویانی: حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران باعث دلگرمی مردم این منطقه است

امیر دریادار کاویانی: حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران باعث دلگرمی مردم این منطقه است

 

به نقل از  میثاق نیوز : روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان فعالیت های گسترده در حوزه قرآنی کارکنان و خانواده های آنان افزود: در سال گذشته به منظور تربیت نیروهای قرآنی اقدامات موثری انجام شده است که ثمرات آن را در سرتاسر نیروی زمینی شاهد هستید.
وی همچنین به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای تربیت دینی کارکنان اشاره  و تصریح کرد: در دیدار با فرماندهان در تمامی رده ها همواره به این موضوع تاکید داشته ام که بنا بر فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، فرماندهی جوهره ای از رهبری دارد و با حساس کردن فرماندهان به عمق این موضوع، سعی شده بر تعالی معنوی و بصیرتی فرماندهان بیفزاییم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: در بحث کمک به ملت عزیزمان در بلایای طبیعی سعی کردیم به شعار ” ارتش فدای ملت” جامه عمل بپوشانیم و زودتر از سایر ارگان ها و سازمان ها در محل حوادث حاضر باشیم و به خدمت رسانی بپردازیم و همچنین در موضوع کرونا نیز توانستیم رکورد شکنی کرده و در مدت کوتاهی بیمارستانی با ۲۰۰۰ تخت برپا کنیم.
بنابر این گزارش؛ در پایان از خانواده شهید مدافع سلامت مرتضی خوش وقت و همچنین امیر سرتیپ دوم کیومرث سپهری از پیشکسوتان نیروی زمینی ارتش تقدیر شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: فرمانده نیروی زمینی ارتش: باتمام توان طرح های فرهنگی مصباح حمایت
[ چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 ] [ 22:57 ] [ فاتح ]
[ ]