شاکری : اولویت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، آیت‌الله رئیسی است

شاکری : اولویت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، آیت‌الله رئیسی است

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: اینکه آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ در اولویت قرار دارد، بر اساس واقعیات و اقبالی است که در جامعه نسبت به او وجود دارد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه اگر آیت الله رئیسی وارد عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نشود، چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: جریان نیروهای انقلاب هیچ بن بستی ندارد، البته اینکه آیت‌الله رئیسی در اولویت قرار دارد بر اساس واقعیات و اقبالی است که در جامعه نسبت به او وجود دارد و آن هم به دلیل مبارزات او با فساد و تحولاتی است که در قوه قضائیه به وجود آورده است.

او ادامه داد: اگر او به میدان بیاید نظرسنجی‌ها گواه این است که احتمالا با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه خواهد شد؛ ولی اگر به هر دلیلی او نتواند در میدان رقابت حضور پیدا کند، سایر گزینه‌هایی که از اولویت برخوردار هستند جایگزین خواهند شد.

شاکری درباره حضور سردار سعید محمد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: تمام گزینه‌هایی که جزو طیف نیروهای انقلاب محسوب می‌شوند همه قابل احترام هستند؛ اما برخی چون در گذشته فرصت بیشتری داشته‌اند که خود را از نظر مبانی نظری نشان دهند، اقدامات عملی شان در مقابل دید مردم آمده است، در نظر سنجی‌ ها هم مردم به آنها استقبال بسیاری دارند؛ البته برخی کم‌تر در معرض مردم قرار داشته و ظرفیت آنها پنهان مانده است، برای مثال سردار سعید محمد از این دسته است و باید فرصت داد تا هم سعید محمد و هم سایر نامزدها برنامه‌های خود را اعلام کنند و ابعاد شخصیتی‌شان معلوم شود تا قابل ارزیابی باشند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره احتمال یکی شدن شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم گفت: در انتخابات گذشته که نتیجه‌اش همین مجلس موجود است بیش از نود درصد نمایندگان مجلس از فهرست شورای ائتلاف بیرون آمده‌اند؛ بنابراین نباید این تجربه موفق را نادیده گرفت. البته شورای وحدت هم قصد موازی کاری ندارد و در طی این مدت هم چون شورای وحدت امکان کار تشکیلاتی در کل استان‌ها نداشته این امکان بیشتر برای شورای ائتلاف ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: شاکری اولویت اصولگرایان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰آیت‌الله رئیسی
[ دو شنبه 25 اسفند 1399 ] [ 20:19 ] [ فاتح ]
[ ]