مرکز عملیات مشترک (SOC) در منطقه پدافند هوایی شرق افتتاح شد

مرکز عملیات مشترک (SOC) در منطقه پدافند هوایی شرق افتتاح شد

مرکز عملیات مشترک (SOC) منطقه پدافند هوایی شرق با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، افتتاح شد.

به نقل از خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار شیخیان در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق در مراسم افتتاح مرکز عملیات مشترک (SOC) اظهار کرد: پدافند هوایی با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بسیار حائز اهمیت و نوک پیکان دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است.

وی افزود: اولویت اول ما در دفاع از کشور، پدافند هوایی است و ما در این حوزه باید به یک هم افزایی و توانمندی کم نظیری دست یابیم.

سردار شیخیان ادامه داد: اقدامات بسیار خوب و کم نظیر در راستای ارتقا و ساخت تجهیزات بومی و یک هم افزایی تاکتیکی و عملیاتی بین پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه صورت گرفته است که باید با قدرت هرچه بیشتر ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: باید به ایده‍ها و خلاقیت‍های نوآور توجه ویژه کرد و به سمت کار‌های نو و خلاقانه حرکت کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی کشور تصریح کرد: اگر امروز دشمن از مرز‌های ما فاصله گرفته است به دلیل رشادت‍ها و کار شبانه‍روزی دلیر مردان پدافند هوایی است و اینکه شما هوشمندانه عمل می‌کنید دشمن می‍داند که ما با همدلی و با قدرت در مقابل آنان ایستاده‌ایم.

 انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مرکز عملیات مشترک (SOC) منطقهپدافند هوایی شرق افتتاح
[ یک شنبه 19 بهمن 1399 ] [ 21:6 ] [ فاتح ]
[ ]