نیروهای مرزی ما در صحت و سلامت هستند

نیروهای مرزی ما در صحت و سلامت هستند

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا: نیروهای مرزی ما در صحت و سلامت هستند

به  نقل از میثاق نیوز، امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح برنامه‌های اداره بهداشت و درمان نزاجا، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نشان داد فدای ملت و نشانه بارز اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم (بخشی از آیۀ ۲۹ سورۀ مبارکۀ فتح) است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره کل بهداشت و درمان نزاجا در تمام اتفاقات چند سال اخیر مثل زلزله سر پل ذهاب و سیلی که سال گذشته اتفاق افتاد، در خط اول امداد رسانی به آحاد مردم شریف ایران بوده است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: از زمان شروع بیماری کرونا، این اداره با ۱۲ هزار از کارکنان بهداشت و درمان در ۲۸ بیمارستان ثابت، ۵ بیمارستان سیار، ۲۱۱ نقاهتگاه داخل و خارج از پادگان و ۸۱۱ نقطه ایستگاه غربالگری خدمات‌رسانی کرد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم علاوه بر خدمات‌رسانی به آحاد مردم، از شیوع بیماری در پادگان‌های‌مان جلوگیری کردیم.

امیر مؤذنی تصریح کرد: بحمدالله آموزش رسمی کارکنان وظیفه در صحت و سلامت انجام می‌شود و هیچ خللی در انجام مأموریت‌های‌مان نشده است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا همچنین گفت: نیرو‌های مرزی را غربالگری کردیم، الحمدلله همه در صحت و سلامت هستند و خدا رو شاکریم که تحت امر ولایت، مأموریت‌های واگذار شده را انجام می‌دهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم، ۳ اصل «رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی»، «ماسک» و «شستن دست‌ها» بتوانیم بیماری کرونا را کنترل کنیم و توان رزم‌مان را در همه مراحل حفظ کنیم.

انتهای پیام/

منبع : میثاق نیوز،

 

https://www.mesaghnews.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: نیروهای مرزی صحت و سلامت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعیماسک
[ سه شنبه 18 شهريور 1399 ] [ 21:37 ] [ فاتح ]
[ ]